fredag 23. desember 2011

,,,,1 År med Blogg,,,,god Jul

1 År med blogg, og i dag rundet bloggen 30 000 sidevisninger,,,, trudde vell egentlig når jeg startet at jeg var heldig vist jeg hadde 500 besøk på et år, så takk til dere. Interessen for bildene har vært stor og en del bryllup har blitt foreviget, komfirmasjoner,byen,Rica nyhotellet og ikke minst fellet har vært got besøkt her, men de bildene som har mest treff her i bloggen er Bryllupet i Rombaksbotten (Angelica og Roger) med nesten 3000 sidevisninger. Kos dokker med et lite utrag av bildene her på bloggen.Alle for ha en riktig trivelig Jul.

Hilsen Kjetil Janson










Bildet av Nye Rica i Narvik er vell trykket opp nu i 100,000 eksemplarer i reklame og broskyrer


























































4 kommentarer:

  1. Du er fantastisk flink til å ta bilder, Kjetil. Så levende og energiske!

    SvarSlett
  2. Takk til deg Carina,,,,, hyggelig :-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk bildekavalkade fra deg !
    Blir kjempeinspirert av bildene dine, kjenner at det "klør" i fingrene etter å få meg kamera, og å komme meg på skia igjen ;)
    Digger snø/fjell/ski- bildene dine.
    Så ser jeg jo at du jobber i ambulanse i Narvik (?)
    Jeg jobbet for mange år siden i Lofoten, og er tatt opp til vikarkurset som skal gå i Harstad nå i vinter. Du får gi deg til kjenne hvis du ser meg en gang i jobb å hilse på. Bare trivelig det!

    SvarSlett
  4. Hei Lena... :-)
    Artig å kunne inspirere andre med bildene mine, fint at du liker dem.
    Skal muligens undervise i harstad på vikarkurset så starter den 28 januar,om det blir den første helga vet jeg ikke men du blir antagelig vis å treffe meg,,,hehehehe,, får vell litt tid til fotoprat da,,, :-)

    Mvh
    Kjetil

    SvarSlett